banner BKM




INSTRUKCJA INSTALACJI I KORZYSTANIA
Z MOBILNEJ KARTY BKM

w usłudze T-Mobile MyWallet


1. Jako abonent sieci T-Mobile zweryfikuj model posiadanego smartfonu wysyłając bezpłatny SMS o treści „S” na numer 8011. W odpowiedzi na SMS otrzymasz informację, czy Twój telefon spełnia wymagania techniczne i obsługuje aplikację MyWallet. Musisz posiadać kartę SIM NFC z oferty T-Mobile.


2. Pobranie i zainstalowanie aplikacji MyWallet jest konieczne do korzystania z mobilnej karty BKM w telefonie NFC z usługą MyWallet Możesz to zrobić, wybierając najwygodniejszy dla Ciebie sposób:

  • włącz usługę na www.t-mobile.pl. Kupując nowy telefon, aktywujesz ją przy wyborze abonamentu.
  • wyślij bezpłatnego SMS-a o treści „A” na numer 8011
  • zadzwoń do Biura Obsługi Abonenta pod numer 602 900 000 albo Biura Obsługi Użytkownika pod numerem *9602
  • odwiedź dowolny punkt sprzedaży T-Mobile i skorzystaj z pomocy sprzedawcy.


Po włożeniu karty SIM NFC MyWallet do telefonu otrzymasz SMS-a z linkiem do aplikacji. Pobierz i zainstaluj ją postępując zgodnie z informacjami, które pojawią się na ekranie.

3. Pobieranie i instalacja oprogramowania MyWallet  T-Mobile

A. W momencie gdy Twój smartfon oraz karta SIM spełniają warunek instalacji widgetu Mobilnej Karty BKM w MyWallet, otrzymasz szereg SMS potwierdzających instalację.


Po otrzymaniu linku do pliku z aplikacją MyWallet pobierasz ją, a następnie uruchamiasz i aktywujesz.




B.    Instalacja aplikacji MyWallet

a)    ekran początkowy



b)    akceptacja warunków



c)    konfiguracja poziomu bezpieczeństwa

d)    zakończenie instalacji MyWallet

 

e)    ekran oczekiwania na dalszą akcję

 

Po zainstalowaniu aplikacji Mywallet należy zarejestrować się w portalu 4TAP  na stronie www.4tap.pl i uruchomić MyWallet w celu pobrania aplikacji Mobilnej karty BKM (mBKM).


4. Rejestracja w portalu 4TAP .

Użytkownik rejestruje się podając adres email, hasło i kod obrazkowy.

System wysyła link aktywacyjny na podany przez użytkownika w trakcie rejestracji adres email.

Dopóki konto jest nieaktywne możliwe jest wielokrotne wysyłanie linku aktywacyjnego.

Po kliknięciu w link aktywacyjny konto Użytkownika jest aktywowane.

 

5. Logowanie się Użytkownika w Systemie

 

Logując się Użytkownik podaje swój login(email) i hasło. Jeżeli hasło jest niepoprawne proponowana jest opcja ponownej próby logowania, rejestracji lub resetowania hasła. Dostępna jest ograniczona liczba prób w danym okresie czasu. Po jej wyczerpaniu należy odczekać zadany okres lub resetować hasło.

6. Rejestracja Telefonu

 

Zalogowany Użytkownik podaje numer Telefonu – Telefonu NFC na którym chce zainstalować kartę.

System przesyła kod jednorazowy na podany numer Telefonu NFC (Telefonu), wiadomość od NFC4Mobile.
W wyznaczonym polu Użytkownik wpisuje otrzymany kod jednorazowy i wciska przycisk "Potwierdź".

Jeżeli kod się zgadza numer Telefonu zostaje zaznaczony, jako przypisany.

Jeżeli wysłanie nie powiodło się lub Użytkownik nie wpisał kodu, numer Telefonu nie jest aktywny.


7. Wprowadzenie danych Użytkownika

Zalogowany Użytkownik wprowadza swoje dane (imię, nazwisko, nr PESEL, zdjęcie oraz adres zamieszkania) i zapisuje w Systemie.

Po zainstalowaniu karty mBKM, możemy wyświetlić jedynie informacje o właścicielu karty – karta nie jest spersonalizowana.
W celu całkowitej aktywacji karty należy udać się do Punktu Obsługi klienta BKM z wymaganymi dokumentami ( dowód tożsamości, dokument uprawniający do skorzystania z ulgi)
Dane wyświetlane na portalu 4TAP oraz w telefonie przed aktywacją użytkownika w POK BKM :

 

Informacje na portalu 4TAP Informacje w aplikacji MyWallet w widgecie BKM


Uwaga: Edycja danych użytkownika możliwa jest do momentu aktywacji karty, po jej aktywacji modyfikacja danych możliwa jedynie w POK BKM .
Z karty mBKM można korzystać wyłącznie po dokonaniu jej aktywacji.

Przed aktywacją karty mBKM, dostępne są funkcje informacyjne widgetu Mobilnej Karty BKM. Aby uzyskać do nich dostęp należy dotknąć ikony BKM lub dolnego paska MENU

 

8. Aktywacja karty oraz wprowadzenie ulg


Aktywacja karty wymaga zgłoszenia do POK BKM i okazania dokumentu na podstawie którego może być stwierdzona tożsamość, prawidłowość wpisanych danych oraz przysługująca ulga (dane osobowe, zdjęcie i PESEL).
Osoby, które mają uprawnienia do przejazdów ulgowych lub bezpłatnych prosimy o zabranie ze sobą stosownych dokumentów potwierdzających ww. uprawnienia.
Aktywację mobilnej karty dokonać można jedynie w punktach POK BKM przy ul. Składowej 11 i przy ul. Lipowej 16 w Białymstoku .
Identyczna procedura obowiązuje w przypadku przedłużenia uprawnień do ulg na karcie.
Punkty personalizacji są czynne w godzinach:

• ul. Składowa 11 - pon. 7:30 – 17:00, wt. – pt. 7:30 – 15:30

• ul. Lipowa 16 – pon. - pt. 9.00 - 17.00.


W przypadku przedłużenia uprawnienia do ulg na karcie lub zmiany danych personalnych niezbędna jet wizyta w POK BKM.

Nie możliwe jest korzystanie z karty przed jej aktywacją. Funkcja doładowania jest nieaktywna.

Dane widoczne w systemie 4TAP po aktywacji i przypisaniu odpowiednich ulg okresowych :

 

Informacje na portalu 4TAP Informacje w aplikacji MyWallet w widgecie BKM

 

 

Po aktywacji karty dostępne są funkcje dotyczące biletów

  A B C


A. Instalacja biletów (produktów), które zakupiliśmy dla swojej mBKM na portalu 4TAP
B. Doładowanie elektronicznej portmonetki
C. Uaktualnienie wyświetlanych informacji o zakupionych biletach, które nie są widoczne.

9. Aktualizacja danych na karcie

Aktualizacja informacji o aktualnie zainstalowanych biletach na mobilnej Karcie BKM

    A B

 

A. Aktualizacja listy biletów ( produktów), zakupionych na portalu 4TAP, w punkcie doładowywania lub w kasowniku w autobusie BKM
B. Aktualizacja, której uruchomienie jest niezbędne do uaktualnienia wyświetlanych danych po dokonaniu zakupu biletu okresowego lub wykupieniu biletu jednorazowego z elektronicznej portmonetki.

Do rzeczywistego doładowania lub instalacji biletu niezbędna jest czynność aktualizacji lub instalacji biletów (włączona transmisja danych w telefonie)

10. Kontrola Biletu na karcie mBKM

Przy kontroli biletu mBKM, należy włączyć telefon oraz przedstawić dane personalne dotyczące użytkownika karty (imię i nazwisko, zdjęcie, oraz aktualny bilet 4TAP, z „listy produktów" )

 

11. Zakup Biletu/Produktu

A. Logujemy się do swego konta na portalu 4TAP.

B. Wybieramy numer telefonu, którego kartę mBKM chcemy doładować (możliwość posiadania na swoim koncie kilku numerów telefonów np. rodziny).

C. Wybieramy zakładkę „Zakup produktów”

D. Z listy dostępnych dla naszej karty produktów wybieramy określony rodzaj biletu okresowego, lub funkcję doładowania e-portmonetki.

 

 

 Wybieramy parametry biletu

lub kwotę doładowania portmonetki

 

E. Za pomocą szybkich płatności opłacamy zamówiony produkt.

   Potwierdzamy chęć zapłaty poprzez przycisk "Zapłać"

  realizujemy zapłatę przechodząc do portalu PayU

Stan po realizacji zakupu

F. W  aplikacji mBKM na ekranie telefonu, w zakładce „Instalacja produktów” wyświetli się nam zakupiony przez nas produkt. Aby go zainstalować należy dotknąć pasek MENU „Instaluj produkty”.

G. Następnie przechodzimy do zakładki „Lista produktów” klikając w zakładkę „Aktualizuj”. Na wyświetlaczu w telefonie wyświetli się pełna informacja o zakupionym produkcie ( pkt. 9).

 

 

Ta strona używa plików cookie, w celu lepszego dopasowania do potrzeb użytkowników Zapoznaj się z naszą Polityka prywatności.

  
EU Cookie Directive Module Information